Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

BLÄ BLÄ BLÄ för mig!!!

Av M - 17 januari 2010 22:06

Och så måste jag slå lite på mig själv och säga skit och fy tusan och BLÄ BLÄ BLÄ för mig!!!

För mitt i all smärta och illamående som jag hade i fredags och hela lördagen, så GLÖMDE JAG bort att höra av mig till min goa kompis doktorsfest!!!

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!

Jag mådde så otroligt dåligt, så jag kunde inte tänka på något annat än att jag hela tiden höll på att kräkas (fast utan att verkligen göra det) och hur min mage bara gjorde ont ont ont.

Men jag hörde inte ens av mig för att tala om att jag inte kunde komma.

Jag har sån ångest nu, så jag vet inte vart jag skall ta vägen.

Sånt glömmer man liksom bara inte.

Man gör bara inte det!!!


Så, FÖRLÅT gumman, för att jag inte kom eller hörde av mig.

Det var verkligen inte meningen!!!

Och jag som hade gett som nyårslöfte att bli mindre glömsk och börja komma ihåg födelsedagar och viktiga händelser.

Och så glömmer jag något sånt här?!


Men ett stort GRATTIS från djupet av mitt hjärta får du!

Och så får jag hoppas att du vill fika med mig trots allt... Jag lovar, du får skälla på mig när vi ses. *L*


Men gaaaaaaah!

Dessutom så glömde jag första träningen för terminen för Ettan idag också.

Istället åkte vi på gammelfarfars kalas...


Jag MÅSTE börja öppna min kalender också och inte bara ha den liggandes här bredvid mig.

Och så kanske jag inte skall boka upp mig så mycket heller, för då sviker minnet direkt. *stressreaktion*

Hur sjutton skall jag komma ihåg nånting överhuvudtaget när jag börjar jobba och stressa igen?!


Men suuuuuuuuuuuck vilken usel kompis jag är!!!

 
 
Ingen bild

JsN

18 januari 2010 07:04

Väggalmenacka! En sån med en kolumn för er var i familjen! Häng den i hallen, eller någon annanstans där den syns men ändå inte. Vi skulle aldrig klara oss utan vår sån som håller koll på alla (tre) i familjen.

 
Ingen bild

Morgana

18 januari 2010 08:42

JsN: jepps, det måste bli något sånt.
Och så är det nog bra att rutiner och vardag kommer igång ordentligt, för efter det här långa jullovet så är jag inte van att checka kalendern varje dag. :-/

 
Ingen bild

Gyllyan

18 januari 2010 21:51

Vet du, jag har inte kommit på än hur man kommer ihåg att inte glömma. Om du löser det, berätta för jag behöver verkligen veta :-) Trots att jag har väggalmanacka med en rad för varje medlem.
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards