Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av M - 18 oktober 2009 00:10

Bullbak.

Kanel och vaniljdoft.

Gyllengräddas i ugnen.


Det gjorde jag för sex år sedan också.

Hade en bulle i ugnen.

Fast om några timmar för sex år sedan, så var han färdiggräddad.


För sex år sedan så skulle jag göra en gipsmage.

Jag satte mig på huk på fårskinnsfällen med gipsrullar och saxen i högsta hugg.

SPLASH!

Vattnet gick och värkarna smällde till direkt.

Inga mesiga uppvärmningsvärkar.

Nä, långa, onda och tre minuter emellan.

Ingen tvekan.

Jag, Lill*n och väskan ringde min nysnittade väninna och drog till förlossningen.

Vid dörren vinkade vi adjö till käraste E och 5,5 timme efter det stora vattenfallet hade jag min Son på mitt bröst.

Min Förstfödde.

Mitt livs stora Kärlek.


Och nu är han Mammas STORA Kille.

6 år.

Helt fantastiskt.


GRATTIS min älskade Ettan.

18 oktober 2003.

Natten då mitt liv förändrades för alltid.

  

Mamma älskar Dig, Ettan!

Mer än hela universum och ännu mer och mer för varje sekund.

Mamma älskar Dig.

Alltid.

Evigt.

Oändligt.

Ovido - Quiz & Flashcards