Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Ettan konstaterar...

Av M - 29 oktober 2009 18:02

Jag och Ettan kom att prata om siamesiska tvillingar.

Tittade på framgooglade bilder.

Ett par var sammanväxta i magen.

Ettan konstaterade krasst:

"Det blir jobbigt om en går på Sländan och en på Humlan" (två olika avdelningar på hans gamla förskola).

Jaa, så kan man ju också se det.

Haha.

Fast med tanke på hur osmart de brukar syskonmatcha avdelningarna, så vore det väl inte en omöjlighet i den här kommunen...

 
 
Lina

Lina

29 oktober 2009 21:08

Jag blir glad när jag läser om din kärlek till klänning, så underbart, bara för dig, speciell.
Kullerbyttor i själen, kanske är det det jag har? Eller så är det den lille där inne som slår byttor och leker med varenda liten hormon i mitt blod.
Ha en bra kväll!
/Lina

http://aiagart.blogspot.com

 
annkan

annkan

29 oktober 2009 22:36

Haha, jaa då kan det allt bli lite problematiskt.. ;-)

Söta Ettan. ♥

Kram på er.

http://annkan.bloggplatsen.se

 
Michaela

Michaela

30 oktober 2009 00:45

*asg*
Jag och tjejerna hade samtal för några månader sen om könsbyte när vi såg en dokumentär på TV´n.
L kom efter nån dag när hon hade funderat en MASSA och frågade om doktorn hade en massa snoppar på väggen som man kunde välja på. *skrattar*
Dom är härliga di små ;-)

http://sl33pyh3ad.wordpress.com

 
Morgana

Morgana

30 oktober 2009 07:52

Lina: wieeeee GRATTIS!!! Hihi jag förstod väl det när jag läste din blogg. Hur långt emellan syskonen blir det för dig?
Underbart!! *vill också hihi*

annkan: haha ja men eller hur?!

Michaela: hahahahahahaha lovely :-)

http://queenofnight.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards